::BiCaRa HaTi::

Sejujurnya..aku rasa sgt2 kosong..zero..seperti back to basic..da mcm xde perasaan ni..sedih..terluka..kecewa..semua bersarang dlm hati..tiada niat utk membenci tetapi hati seperti tidak dapat menerima apa yg terjadi..terlalu pahit utk dikenang, terlalu pahit utk diingati..bukan menyalahkan takdir,tetapi menyalahkn diri atas setiap kekurangan sendiri hingga menyebabkan semua itu terjadi..

Sedih dan pilunya hati Allah sahaja yang tahu.. bila tengok anak2,kesiannya dekat mereka..mereka masih kecil utk faham semua ini..utk faham kesedihan dan kepiluan hati seorang ibu.. terlalu mentah utk menyelami semua ini..

Ya Allah, peganglah hati aku untuk terus bersamamu atas apa pun yang bakal terjadi..peganglah hatiku untuk terus mencintai agamamu..aku pasti setiap yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya..hikmah yang akan membuat aku & dia bahagia walau jalan kami berbeza..hanya Engkau je yang tahu Ya Allah..sesungguhnya Engkaulah sebaik-baik perancang..

P/s: rasa seperti perlu berundur diri..utk lihat dia bahagia & gembira..mungkin aku xmampu memberi kebahagiaan seperti yang diidamkannya..Ya Allah,kuatkan aku utk terus meniti hari2 mendatang sama ada ketika masih bersamanya atau tidak.. berikan aku kekuatan utk terus meneruskan sisa2 kehidupan ini.. 😦

Advertisements
By ekin

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s