::RiNdUnYa::

Da sebulan lebih arwah abah pergi..aku jadi makin rindu dekat dia..aku terfikir,kalau jadi ape2 kat aku,adik2 boleh ke tolong aku memandangkan abah da xde..Allah hanya pinjamkn pada kami lebih kurang 30 thn je..aku pulak mengenali dia lbh kurang 29 thn je..rindu..Allah je tau mcm mana rasa rindu tu dekat dia..Allah..Allah..beratnya dugaan ni..

Even aku bukan jenis mengadu pada abah,tp dia la tmpt aku bermanja..tempat aku mintak mcm2 sejak dr sekolah lg smpila aku da kawen..kalau balik kg,teringin nak mkn ape2,cakap je la..dia akan carikan..dia akan belikan even dia terpaksa guna duit selit2 dia utk belikan ape yang aku nak..sebaknya rasa..mungkin ada hikmah Allah ambil dia dulu daripada kami..

Adik aku sgt2 terkilan dengan pemergian arwah..dia terkilan sbb dia da plan nak bwk arwah abh,mak & isteri doa utk tunaikan umrah akhir thn ni @ awal thn dpn..tp xkesampaian..tu yang dia terkilan sgt2..aku terkilan jgk sbb aku jmpe arwah 3 bln lps..tu la last aku cium tgn n pipi dia..masa dia meninggal, aku hanya dpt cium pp dingin n kaku dia..rindu..teramat rindu nk cium tgn n pipi hangat dia..Allah

Moga Allah tempatkan arwah abah dikalangan orang2 yg beriman..moga Allah ampunkan segala dosa2 arwah abah..tenanglah abah disana..kami kat cni redha dengan pemergian abah cuma kami xmampu lagi hilangkan rasa rindu ini buat arwah abah..

P/S : Allah tunjukkan lagi “sesuatu” pada aku..Allah..terluka? Ya,terluka lagi untuk sekian kalinya..ia berlaku & berulang lagi..biarla org yg membuat kesalahan itu mengakui kesalahan & kesilapannya..berlaku jujur padaku..sudah penat utk aku persoalkan semua ini..aku? Hanya mampu mengubati luka dihati..bila aku rasa suatu masa nanti aku tidak diperlukan lagi,aku pasti aku akan melangkah pergi membawa zuriat aku sekali dan aku pasti pada masa itu hati aku xmampu terubati lagi 😦  andai Allah kata jodoh ini milik kami,pasti ia tetap milik kami tapi jika Allah kata jodoh ini hanya sementara,redhalah kerana Allah sebaik2 perancang.. mungkin ada hikmahnya..

Advertisements
By ekin

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s